בית הספר צריך להיות מסוגל להתאים את עצמו לעולם העתידני.
כדי לעשות כן בית הספר והשדרה הניהולית שלו חייבים להסתכל קדימה ולהתאים את עצמנו לבית הספר שיהיה עוד חמש שנים מהיום. מערכת החינוך כולה עוברת ותעבור מהפך בלית ברירה, אחרת תמצא את עצמה כלא רלוונטית עבור לקוחותיה ואלו יתחילו לפתח סימפטומים של קשיים רגשיים והתנהגותיים כתוצאה של הפערים בין דרישות המערכת לצרכים שלהם עצמם.
כדי שנוכל להפוך את האבולוציה של מערכת החינוך המתקרבת לנוחה יותר עבור יושבי בית הספר
כבר מעכשיו אנחנו חייבים לעסוק הרבה מזמננו וממשאבינו – בעתיד ולא רק בהווה . באבולוציה כמו באבולוציה לא רק החזק שורד. אלא גם מי שידע להתאים את עצמו מבעוד מועד ולפתח כישורי הסתגלות חדשים למציאות משתנה תדיר
הפריזמה של העיסוק בעתיד צריכה לעבור דרך החדשנות.
כל פעולה שנעשית בבית הספר החל משיעורים, סידוריות, משאבים חומריים ואנושיים מחייבת אותנו להסתכל עליהם בעין חדשנית
אפשר לחשוד בחדשנות שהיא רק בהיבט טכנולוגי ואכן הרבה מהחדשנות כרוכה בטכנולוגיה כי זה עולמנו החדש
אך גם לחדשנות פנים רבות ועלינו להכניס לכל תחום בבית הספר דברים חדשים וחדשניים שיגרמו לעניין, סקרנות והתלהבות ללקוחות שלנו – הנוער.
מה חדשני אצלנו?
בית הספר רכש ערכות V.R חינוכיים כדי לתמוך ולהפוך את הלמידה לחווייתית יותר ומעניינת. אך אנחנו לא מסתפקים רק בכך ומעוניינים להצעיד את תלמידינו קדימה ולהכשיר את חלקם להיות מפתחי תוכניות לימודים של V.R.
חדר מייקרס: תנועת המייקרס היא תנועה עולמית יצירתית רב תחומית, טכנולוגית וקהילתית של אנשים היוצרים בעצמם מוצרים, משפרים אותם, מחפשים פתרונות לבעיות. בבית הספר ישנו חדר מייקרס בו מתנסים התלמידים ביצירה וכלים חדשניים ומוצאים פתרונות לבעיות חברתיות ועסקיות.